Huis > Nieuws > Inhoud
Hoe te breken door de Bottleneck van China de speelgoedindustrie
- Aug 20, 2015 -

De trend van de ontwikkeling van China de speelgoedindustrie is goed, maar werd voldaan met koude ontvangst van kanaal ontwikkeling. Waarom is dat?

China is een van's werelds grootste speelgoed productie basis, gemaakt van 70% van's werelds speelgoed zijn gemaakt in China, waaronder 50% wordt geproduceerd in Guangdong, speelgoed uitvoer is uitgegroeid tot een van China's vijf grootste export industrieën. Kanaal van China's stuk speelgoedindustrie is op een zeer onrijpe staat, die de ontwikkeling van marketing waar beperken is echter de knelpunten? ontwikkeling richting ontdekking?

1. gebruik van verticale marketing.

2. de ontwikkeling van ketens van kleine steden.

3. de set met speelgoed groothandelsmarkt, op lange termijn verkoop met promoties, toont voorziet in de ontwikkeling van het bedrijfsleven, handel en informatie-uitwisseling platform.

4. ontwikkelen en op te slaan.

5. tree merk ketens.

6. actief verkennen speelgoed export kanalen.